10 sanningar om mig

1. Jag klarar mig inte utan min telefon.
2. Jag kan inte vissla.
3. Jag kan inte  blinka med ena ögat.
4. Jag sover ALDRIG med fötterna utanför täcket.
5. Jag kommer alltid på sanningar på morgonen eller kvällen men sen glömmer jag dem igen.
6. Jag var as glad igår för att vår statestik var as bra, 200 sidvisningar och då hade vi haft bloggen i två dagar.
7. Jag älskar att shoppa
8. På hästgryggen, i stallet eller på fotbollsplanen mår jag alltid bra.
9. Jag har tandställning
10. Jag hatar min tandställning. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte sidvisningarna som man ska bli glad över, det är dom unika besökarna! Just say'n!

Svar: Men gummis som kommenterar , vi hade många unika också ! använd ditt namn nästa gång , kramis
jafashion.blogg.se

2013-01-28 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0