Hemma efter fys

Sitter och kollar på världens bästa program , 112 på liv och död ! Världens bästa . Tipsar verkligen . Men idag har jag inte gjort så mycket . Bara varit i skolan som vanligt eller vi var på Tyresö slott . Fast det var bara väldigt tråkigt och kallt . Efter slottet tig vi bussen hem och jag hoppa av vid ip och gick hem . Men sen gick jag upp till Emmie för Hon var sjuk så jag ville säga hej till henne . Vi kollade på grey's och det var as bra ! Haha tipsar på den serien också " greys anatomy". Gick ner sen efter en timme och gjorde smoothie och taggade inför fysträning. Träningen var bra och efter det så fixade jag lite med bloppisen . Lämnade en massa kläder och tjänade lite pengar ! Tänkte bara säga det men hejdå

/JA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0